ASMENINĖS SVORIO METIMO PROGRAMOS SUDARYMAS. PAKEISK SAVO GYVENIMO ĮPROČIUS DAR ŠIANDIEN! MESK SVORĮ KARTU!

Pagrindinės taisyklės maisto ruošimui metant svorį.svorio-metimas

  • Valgykite daugiau daržovių

    Didinkite mažo kaloringumo ir mažo GI lapinių daržovių porcijas. Jų niekada nebus per daug, ir jeigu jums norisi viso jų kalno, tai ir naudokitės proga. Keptos daržovės skanios. Garuose apšutintos tinkamiausios. Nusipirkite kelių aukštų bambukinį šutintuvą ir garinkite baltyminį maistą bei daržoves sudėję sveikais ir ekologiškai draugiškais sluoksniais.

  • Daržovės naudingesnės virtos, kitas geriau valgyti žalias

    Verdant kai kurias daržoves – morkas, špinatus, šparagus, kopūstus, paprikas – ir grybus ląstelių struktūra suyra, bet vitaminai išlieka ir organizmui lengviau įsisavinti visas reikalingas medžiagas. Naudodamiesi smulkintuvu žalias daržoves paruošite lengvai ir greitai.

  • Kaloringų riebalų kiekio sumažinimas

    Jeigu norite sumažinti kaloringų riebalų kiekį, gaminkite maistą neprisvylančioje keptuvėje. Jeigu maistas pradėtų svilti, geriau šliukštelėkit vandens, ne aliejaus.

  • Sverkite paruoštą maistą

    Sverkite paruoštą maistą (susmulkintą, supjaustytą, sukapotą ir kt.), kad galėtumėte tiksliai apskaičiuoti kalorijas. Geriausia nusipirkti virtuvines svarstykles.

  • Pieno produktai

    Pirkite liesą varškę ir 1-2 procentų riebumo pieną. Venkite riebaus jogurto, geriau rinkitės liesą. Atsisakykite kavos su pienu ir sviesto – tai tikri kalorijų spąstai.

  • Krakmolingiems angliavandeniams NE

    Venkite baltų krakmolingų angliavandenių (duonos, bulvių, makaronų), geriau valgykite mažo GI angliavandenius – daržoves, pupeles, lęšius ir rupių miltų javainius. Rinkitės ruduosius ryžius ir bolivinių balandų sėklas. Pusryčiams suvalgę avižinės košės jausitės sotesni negu užvalgę javainių.

  • Skaidulos reikalingos jums

    Mesdami svorį pasirūpinkite, kad gautumėte skaidulų; valgykite obuolius ir kriaušes su odele, pusryčiams valgykite avižas ir visada gausiai lapines daržoves.

Note

Svorio metimo dienomis maistas turi būti neriebus, bet visai atsisakyti riebalų nereikia. Šaukštelis alyvuogių aliejaus verdant arba kepant, šlakelis ant daržovių dėl kvapo ar kad nebūtų sprangu. Riešutai ir riebesnė mėsa, tokia kaip kiauliena, taip pat turi būti įtraukti į valgiaraštį. Neatsisakykite ir alyvuogių aliejaus kaip salotų pagardo; jis padės geriau pasisavinti riebaluose tirpius vitaminus.