ASMENINĖS SVORIO METIMO PROGRAMOS SUDARYMAS. PAKEISK SAVO GYVENIMO ĮPROČIUS DAR ŠIANDIEN! MESK SVORĮ KARTU!

japoniska dieta

Japoniška dieta yra viena populiariausių ir veiksmingiausių dietų pasaulyje. Šios dietos pagrindas yra mažų baltyminio maisto porcijų valgymas. Japoniška dieta padeda deginti riebalus, atsikratyti nereikalingų papildomų kilogramų ir ilgam suaktyvina medžiagų apykaitą.

Pagrindinės Japoniškos dietos taisyklės

  • Sumažinti maisto porcijas

    Likus savaitei iki dietos pradžios privalote sumažinti įprasto raciono porcijas, angliavandenių ir riebalų kiekį – vengti saldumynų, riebaus ir nesveiko maisto. Taip organizmas sugebės prisitaikyt prie besikeičiančios mitybos, patirs mažiau streso, bus lengviau ištverti mažų porcijų periodą todėl padidės ir dietos veiksmingumas.

  • Atsižvelgti į japonų japonų valgymo kultūrą

    Laikantis japoniškos dietos, verta atsižvelgti į japonų valgymo kultūrą. Japonai naudoja mažas lėkštes, ilgai kramto maistą, mėgaujasi kiekvienu kąsniu, neskuba valgyti. Jei jaučiaties pavalgęs, bet dar liko maisto, tikrai užteks ir galite jau keltis nuo stalo, palikite nesuvalgytą maistą.

  • Griežtai laikytis valgiaraščio

    Japoniškos dietos metu privalote griežtai laikytis nustatytos mitybos, draudžiama dienas ar patiekalus keisti vietomis kitaip nei nurodyta: 7 dienų mitybos racionas nuo 8 dienos kartojamas atbuline tvarka.

  • Gerti daug vandens

    Per diena reikia išgerti mažiausiai 2 litrus vandens. Jį galima išgerti suskirsčius į 8 kartus po 250ml. Rekomenduojama gerti likus pusvalandžiui iki valgio ir praėjus 2,5 valandos po jo. Būtina atsisakyti alkoholio, kavos, druskos, prieskonių ir cukraus.

Note

Nepatariama japoniškos dietos laikytis dažniau nei 1-2 kartus per metus. Dieta netinka žmonėms, sergantiems širdies ir kraujagyslių ligomis, diabetu ir besiskundžiantiems aukštu spaudimu.